Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

Ε! ναι λοιπόν, ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ





Γράμμα για εσάς παιδιά που δίνετε Πανελλήνιες!
Από μια πρώην υποψήφια... και νυν πρωτοετή φοιτήτρια
Ένα ωραίο απόγευμα του Μαΐου και ενώ η 2η εξεταστική πλησιάζει... απειλητικά, σκέφτηκα που βρισκόμουν πέρσι τέτοιο καιρό... Πραγματικά μετά βίας θυμάμαι !!
"Ένα τόσο σημαντικό γεγονός πως ξεθωριάζει έτσι εύκολα;"
Τόσο κοντά στις πανελλήνιες τα συναισθήματα μου ήταν ένα κουβάρι: από τη μια ανασφάλεια και απογοήτευση,  πως δηλαδή δεν προσπάθησα αρκετά και από την άλλη σίγουρα μια τρελή ανυπομονησία για το τέλος της όλης διαδικασίας!!
Δεν θυμάμαι πιο επικρατούσε τελικά...
Είχα χάσει τον εαυτό μου πραγματικά...

Θέλεις η πίεση του φροντιστήριου;
(Ευτυχώς οι γονείς μου ήταν δίπλα μου τους ευχαριστώ πραγματικά)
Θέλεις οι προσωπικές μου επιθυμίες και υποθέσεις;
Θέλεις οι εντελώς μπερδεμένες σκέψεις μου;
Περιπλανιόμουν ανάμεσα στο τι πραγματικά θέλω, τι θα μου προσφέρει χρήματα στη ζωή, και στο τι είναι κοινωνικά αποδεκτό..
Νομίζω ήταν αρκετά για να μου προκαλέσουν ένα αίσθημα παραίτησης και απέχθειας.
Σε αυτό το σημείο να πω ότι με βοήθησε η πίστη μου. Δεν ξέρω αν εσείς πιστεύετε, κανείς δεν σας αναγκάζει, εμένα πάντως με ηρεμούσε. Και μόνο η σκέψη πως δεν παλεύω μόνη μου, πως κάποιος από εκεί ψηλά με βοηθάει, αυτό και μόνο με γαλήνευε.
"Η ζωή μας είναι στιγμές, αυτό έχω καταλάβει!"
Πώς πέρασε το πρώτο έτος δεν το αντιλήφθηκα. Πραγματικά!
Όντως θα περάσετε ένα ψυχολογικό πόλεμο, αλλά γυρίστε και κοιτάξτε πίσω σας.
Πόσα έχετε περάσει μέχρι τώρα ειδικά αυτή τη χρονιά;
Πόσες χιλιάδες λέξεις έχεις διαβάσει, πόσες ασκήσεις έχεις λύσει;
Πόσα λάθη έκανες;
Αλλά κυρίως πόσα πολλά κατάφερε… χωρίς να ακούσεις ούτε ένα μπράβο;
Πάντοτε δεν έφτανε, πάντοτε είχες επιπλέον ύλη, πάντοτε άλλο ένα διαγώνισμα απαιτούσε κι άλλο... κι άλλο...
Ε!  ναι λοιπόν, ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ !!!!!  
Αξίζεις να ανταμειφθείς για το κάθε λεπτό που προσπάθησες !!!
Μην τους χαρίσεις τίποτα, στις εξετάσεις ζήτα μόνον να πληρωθείς τον κόπο σου και να έχεις πείσμα.
Μην τους χαρίσεις ούτε ένα "μόριο" ανταμοιβής για τη δική σου προσπάθεια.
Είσαι πολύ πιο δυνατός/τη από ότι πιστεύεις, στο εγγυώμαι!!
Εκεί έξω σε περιμένει μια υπέροχη ζωή, πίστεψε με (και σίγουρα δεν εξαρτάται από κάποιες χιλιάδες μόρια που θα γράψεις)...
Η "επιτυχία " είναι κάτι εντελώς υποκειμενικό.
Μην ακούσεις κανέναν νιώσε, ζήσε, πάλεψε, ονειρέψου!!!!
Η ζωή είναι δική σου και όχι των άλλων.
ΥΓ from ΣΘΕΝΟΣ admin: Σπάνιο ζήτημα ένα παιδί που βίωσε την κοινωνική εξαπάτηση των πανελληνίων εξετάσεων με ικανοποιητικά αποτελέσματα,  να στρέψει το βλέμμα του στα παιδιά που δίνουν την επόμενη χρονιά ή τα φιλαράκια του που ξαναδίνουν. Το μοίρασμα συναισθημάτων και εμπειριών μπορεί να μη ΜΗ μας καθιστά αυθεντίες αλλά σίγουρα  μας κάνει ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥΣ.
Το γνήσιο ενδιαφέρον, το νοιάξιμο, το να τσαλακωθείς εφράζοντας δημόσια το βίωμά σου, απαιτεί... ΣΘΕΝΟΣ.

Εμείς από αυτήν εδώ την ταπεινή γωνιά του διαδικτύου, ευχαριστούμε από καρδιάς την Κωνσταντίνα (instagram  @k.konstantina_)  και της ευχόμαστε  μη σταματήσει να ονειρεύεται και να ομορφαίνει τον κόσμο μας.    
  

[Πηγή]http://www.katanixis.gr/2018/05/blog-post_364.html
«Τριβέλι Πᾶνος»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!