Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΕΙΜΑΙ Ε Γ Ω !

Σχετική εικόνα

"Εγώ είμαι πατέρας, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ σπίτι, εγώ τροφή, εγώ ένδυμα, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιο, κάθε τι το οποίο θέλεις εγώ, να μήν έχεις ανάγκη απο τίποτε. Εγώ και θα σε υπηρετήσω, διότι ήλθα να υπηρετήσω, όχι να υπηρετηθώ.
Αποτέλεσμα εικόνας για άγιος ιωάννης ο χρυσόστομος

Εγώ είμαι και φίλος, και μέλος του σώματος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μητέρα, όλα εγώ.

Αρκεί να διάκεισαι φιλικά προς εμένα. Εγώ έγινα πτωχός για σένα, έγινα ζητιάνος για σένα, ανέβηκα πάνω στον Σταυρό για σένα, τάφηκα για σένα.

Πάνω στον ουρανό καλώ τον Πατέρα για σένα.

Κάτω στην γή στάλθηκα απο τον Πατέρα ως μεσολαβητής για σένα.

Όλα για μένα είσαι εσύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος του σώματος. Τί περισσότερο θέλεις;

Γιατί αποστρέφεσαι αυτόν που σε αγαπά;

Γιατί κουράζεσαι για τον κόσμο;

Γιατί αντλείς νερό σε τρυπημένο πιθάρι;

Γιατί αυτό σημαίνει να ταλαιπωρείσαι στην ζωή αυτή."

Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Αποτέλεσμα εικόνας για άγιος ιωάννης ο χρυσόστομος

"Π Α Π Α Φ Λ Ε Σ Σ Α Σ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἐνημερώνουμε τοὺς ἀγαπητοὺς ἀναγνῶστες μας, ὅτι σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐμπεριέχουν προσβλητικοὺς χαρακτηρισμούς, διαφημίζουν κόμματα ἢ εἶναι γραμμένα μὲ λατινικοὺς χαρακτῆρες (γκρήκλις), θὰ διαγράφωνται ἄνευ προειδοποιήσεως!